Islandia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeTirs Apr 01, 2014 5:53 am af Deploratus

» Nyhed - Vampyrenes hemmelighed
morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 2:26 am af Abbie

» Wonder school
morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 5:03 am af Layla

» What am I doing here? - Raquel.
morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeTirs Jan 01, 2013 12:25 pm af Valentin

» Just like any other day or is it?
morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 6:52 am af Raquel

» Do you believe in magic? ~ Abbie
morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeOns Dec 12, 2012 10:14 am af Esmeralda

» wop wop!
morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 10:40 am af Raquel

» James Gray Stafford.
morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 4:04 am af James Gray Stafford

» What happend to this island? - Abbie.
morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeMan Dec 10, 2012 8:58 am af Abbie

Mest aktive brugere
Abbie
morgen stilhed - Darren I_vote_lcapmorgen stilhed - Darren I_voting_barmorgen stilhed - Darren I_vote_rcap 
Valentin
morgen stilhed - Darren I_vote_lcapmorgen stilhed - Darren I_voting_barmorgen stilhed - Darren I_vote_rcap 
Katerina Elizabeth
morgen stilhed - Darren I_vote_lcapmorgen stilhed - Darren I_voting_barmorgen stilhed - Darren I_vote_rcap 
Darren
morgen stilhed - Darren I_vote_lcapmorgen stilhed - Darren I_voting_barmorgen stilhed - Darren I_vote_rcap 
Crudelis
morgen stilhed - Darren I_vote_lcapmorgen stilhed - Darren I_voting_barmorgen stilhed - Darren I_vote_rcap 
Elijah
morgen stilhed - Darren I_vote_lcapmorgen stilhed - Darren I_voting_barmorgen stilhed - Darren I_vote_rcap 
Raquel
morgen stilhed - Darren I_vote_lcapmorgen stilhed - Darren I_voting_barmorgen stilhed - Darren I_vote_rcap 
Adriana & Alex
morgen stilhed - Darren I_vote_lcapmorgen stilhed - Darren I_voting_barmorgen stilhed - Darren I_vote_rcap 
Christian Anthony
morgen stilhed - Darren I_vote_lcapmorgen stilhed - Darren I_voting_barmorgen stilhed - Darren I_vote_rcap 
Castor
morgen stilhed - Darren I_vote_lcapmorgen stilhed - Darren I_voting_barmorgen stilhed - Darren I_vote_rcap 

 

 morgen stilhed - Darren

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Adriana & Alex

Adriana & Alex


Eksistens : 463
Bosted : De lejer et værelse på hesteskoen.

morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 4:25 am

Tid: Omkring 5 tiden om morgenen
Vejr: Overskyet og koldt
Sted: Hesteskoen
Omgivelser: Få mennesker og væsner
____________________________________________
Hvis der var på et tidspunkt, hvor Alex virkelig fik lov til at strække benene og styre sin krop alene. Så var det om morgen, hvor Adriana besluttede sig for at få sin skønhedssøvn. Det var også det tidspunkt hvor den unge mand, virkelig følte sig fri og uden bekymringer. Det var svært at sige at man hadet sin søster, men det gjorde han virkelig! de var jo to forskellige personer, så hvorfor skulle de så dele krop? Han ønskede sig så endeligt, at han bare havde forsvundet.. alle de gange hvor han havde overvejet det, og inden denne forbandelse.. ramte de to tvillinger dæmoner. Han havde nu levet sammen med sin søster i flere 100 år, og det så bestemt ikke ud til at han ville blive fri. Adriana var til gengæld ligeglad med at dele krop med sin bror, hun havde jo magten! og det var jo det hun bestemt nød. Så var det i det mindste en! som hun kunne bestemme over.
Klokken var omkring 5 tiden om morgenen, og de fulde mennesker og væsner forsvandt ud af døren. Tilbage sad de fattige og hjemløse mennesker, som ikke ønskede at gå ud i kulden. Hvis Adriana havde været vågen, så havde hun smidt dem alle sammen ud og endda spyttedet på dem. Alex på den anden side, nød selskabet mens han ryddet op. Han var jo ikke ligefrem bange for Mørkens Herre, ikke bange for døden selv.
Tilbage til toppen Go down
Darren
Hjælpe Admin
Darren



morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 7:29 am

Darren vågnede ved at nogle skreg lige udenfor hvor han sov. Hvis man ikke vågnede af det, så sov man utrolig tungt og det var farligt når man var fattig. Han begyndte at gå sin morgentur, han gik altid en tur om morgen. Ofte var det dog først ved 8 tiden, men nu var han vågen så han kunne lige så godt gøre det. Darren gik forbi den folkekære kro Hesteskoen, han overvejede et øjeblik at kigge ind, men der var sikkert ikke nogle derinde. Men han var alligevel nysgerrig. Han gik hen imod døren for at åbne den. Han havde før været inde på kroen for at få husly, men det skete sjældent. han åbnede forsigtigt døren og kiggede ind. Overraskende nok var der en hel derinde, de fleste var hjemløse eller i det mindste fattige. Men så var der en fyr, en der ikke var helt så fattig som de andre. Han så ud til at være bartender der. Darren satte sig over i baren og så på de våde varer bag ham. "Er det muligt at få en sjus alkohol her til morgen?"
Tilbage til toppen Go down
Adriana & Alex

Adriana & Alex


Eksistens : 463
Bosted : De lejer et værelse på hesteskoen.

morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:02 am

Det var ret så hyggeligt med de hjemløse, også selv om nogle af dem var fulde. De snakkede som bare pokker, og et bord i hjørnet prøvede på at planlægge en plan. Adriana havde nok blevet tosset, hvis hun havde set hvad Alex havde gjort. Skældt ham ud, så godt hun nu kunne uden at virke skør. Han havde endda et ar over sine læber, som Adriana personligt havde givet ham. Han kunne ikke engang huske hvad han havde gjort, men hun kunne jo også blive sur over de mindste ting. Hun havde jo også mere magt over deres krop, end han havde og sikkert nogensinde ville få.
Han stod bare og tørrede nogle glas af, da døren gik op og en ung mand kom gående ind. Det kom kort et stilhed, før alle begyndte at snakke med hinanden igen. De var bange for at se nogen komme ind, som de endelig ikke ønskede der inde. Mørkens herre! og hans kriger..
Alex satte tingene fra sig, da han blev spurgt efter noget at drikke "selvfølgelig.. hvad vil de have?" spurgte han om og pegede over på alt det de nu havde, han gik derefter hen og hælde det op i glasset som han ville have "værsgo" sagde han og satte glasset foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Darren
Hjælpe Admin
Darren



morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:12 am

Darren så sig kort omkring, mange af dem han så var nogle af han kunne genkende fra gaden. Gad vide om det var et sted hvor man gratis kunne få drikkelse? Ellers var det svært for mange af dem derinde at betale. Darren derimod havde byttet nogle ting han havde fundet væk til nogle mønter, de blev dog brugt hurtigere end han regnede med. Han lagde en blank mønt på disken. "Et glas whiskey?" Det kunne være godt for ham, så ville han ikke være så kold når han kom udenfor. Så det var en god idé at få noget stærkt. Han tog hurtigt en stor slurk, der fik varmen spredt fra hans hals til hans brystkasse. "Tak" Han skubbede mønten hen imod ham. Darren havde ikke set ham bartenderen derinde før. Det var altid en kvinde, der dog mindede om ham. "Er du ny herinde? Ikke for at snage.. men jeg ser bare ofte en kvinde herinde. Jeg troede ikke der var flere bartendere."
Tilbage til toppen Go down
Adriana & Alex

Adriana & Alex


Eksistens : 463
Bosted : De lejer et værelse på hesteskoen.

morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:24 am

Alex kunne hurtigt regne ud at denne fyr ikke havde særlig mange penge, dem som havde.. ville nok heller drikke, deres mere fine drikke.. der hjemme. Han havde nok også brug meget af sin løn, eller den halvdel af løn'en som var hans, på at give drinks ud til folk. Han viste godt at det ikke var en smart idé, men i det mindste havde han tag over hovedet "håber den smager" sagde han og så kort på mønten, før han skubbede den tilbage til ham "den er på min regning" sagde han og mærkede et skub indeni sig hver gang, i det hans søster ligefrem skubbede til dem i søvne.
Han synes nok at han havde set ham før, fyre med et kønt ansigt.. glemte man ikke ligefrem "nej nej.. det er okay" sagde han også selv om han ikke brød sig om at snakke om sin søster, hvorfor snakke om hende? når man endelig var fri, fra at høre på hende "det er nok min søster.. Adriana? .. jeg tager hendes vagt i aften" sagde han og viste ikke hvordan han skulle forklare det, endda deres chef.. havde taget det på en meget underlig måde, så hvorfor skulle resten ikke også gøre det?
Tilbage til toppen Go down
Darren
Hjælpe Admin
Darren



morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 10:42 pm

Darren sendte ham et smil, han var nu en meget flot fyr. Hende der også var der andre gange, så nu også meget godt ud. Han løftede glasset og lod som om han skålede med bartenderen. Han tog en slurk igen og stilte glasset igen. Darren løftede et øjenbryn da han ikke tog imod hans mønt, det var meget venligt af ham. Så kunne den bruges på noget andet. Han lagde mønten tilbage i hans lomme. "Mange tak" Han bukkede en smule, det var han opdraget med, altid at være høflig over for dem der fortjente det. Darren satte sig på en barstol og lyttede til hans svar. Han nikkede til ham. "Du ligner hende. Men hun virker noget mere.. ondskabsfuld." Det gik hurtigt op for Darren at han fornærmede hende. "Undskyld, det var ikke min mening at fornærme hende." Han sendte ham et undskyldende smil
Tilbage til toppen Go down
Adriana & Alex

Adriana & Alex


Eksistens : 463
Bosted : De lejer et værelse på hesteskoen.

morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeOns Nov 21, 2012 12:06 am

Alex kunne ikke lade være med at grine af det han sagde, og rystede let på hovedet af ham "du skal ikke undskylde" sagde han og havde jo ikke noget imod at folk fornærmede hende, så længe han viste at hun ikke hørte efter. Han viste jo at hun kunne blive rimlig vred, og det ville han ikke udsætte nogen for "hun er lidt af en heks" sagde han og smilte bare venligt til ham, før han kort tjekkede om alle havde hvad de skulle. Han vende bare sit blik mod ham igen "vi er også tvillinger,.. men er så forskellige som nat og dag" sagde han og de fleste troet jo ikke engang at de kunne være tvillinger, efter at de kunne være så forskellige.. men ligne hinanden så meget.
"vil du have mere?" spurgte han om og tog flasken med whisky i, og inden han fik svaret.. fylde han hans glas op igen.
"du fortrækker.. måske hende som bartender?" spurgte han lidt drillende om, mens han satte flasken tilbage på sin plads.
Tilbage til toppen Go down
Darren
Hjælpe Admin
Darren



morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeOns Nov 21, 2012 12:21 am

Darren sendte ham et smil. Han kunne ikke lade vær med at smile over hvordan han omtalte sin søster. "Nu kan jeg ikke udtale mig om hende som sådan. Men hun virkede ikke specielt sympatisk. Ikke de gange jeg har set hende." Darren så sig kort omkring, mange sad bare og passede sig selv. Det ville Darren også have gjort, men der var bare noget tiltalende over ham her. Han blev næsten nød til at tale med ham. "I virker meget forskellige. Personlighedsmæssigt i hvert forhold." Han skulle til at takke nej, da han hældte mere om. Det skadede vel heller ikke at tage et glas mere. Hans spørgsmål kom lidt bag på ham, han vidste ikke hvordan han skulle tolke spørgsmålet. "Hvis bare bartenderen giver mig alkohol, så er jeg tilfreds." Hans smil var også drillende. "Men hvis jeg skal vælge en person jeg helst vil ses sammen med. Så vil jeg uden tvivl vælge dig."
Tilbage til toppen Go down
Adriana & Alex

Adriana & Alex


Eksistens : 463
Bosted : De lejer et værelse på hesteskoen.

morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeOns Nov 21, 2012 12:42 am

Alex viste godt at det var forkert at snakke sådan om sin søster, og mest når hun var inde i hans krop. Det var helt skørt at vide det, at ikke kunne have sin krop for sig selv. At skulle opleve, alle de gange hans søster havde flirtet, kysset og endda været sammen med mænd. Han gøs bare ved tanken om dette, da det jo var en underlig oplevelse.. han kunne heller ikke forstå hans søster, hvordan hun kunne holde ud at vide at hendes egen bror så hvad der skete.
Han rystede hurtigt op hovedet, og vende sit blik hurtigt mod fyren igen "nah, det kan man ikke ligefrem sige at hun er" sagde han og gav et lille grin fra sig, da han vel kendte sin søster bedre end alle andre. Hun var nemlig ikke en af dem som var ond, fordi hun havde det dårligt. Hun var ond, fordi hun så sig selv bedre end alle andre.
Alex havde aldrig været en af dem som drak, han havde ikke lyst til at miste kontrollen over kroppen. Lade sin søster styre den mere end hun allerede kunne, så ville han heller lade hende om at miste kontrollen. Så han kunne overtage den imens, og gøre hvad han nu havde lyst til.
Han gav et par grin fra sig "så er det heldigt at du har sådan en bartender, her til morgen" sagde han og kunne ikke lade være med at synes godt om hans drillende smil, hvem ville ikke kunne lide det?
"det ville hun ikke synes om" sagde han bare og smilede bare til ham, han rakte hurtigt sin hånd til ham.. som gjorde at han fik væltet et par flasker "ups" sagde han hurtigt, men vende bare sit blik mod ham igen "jeg er Alex.." sagde han hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Darren
Hjælpe Admin
Darren



morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeOns Nov 21, 2012 5:31 am

Darren var ikke den store flirter, han havde aldrig vidst hvordan han skulle gøre når han var interesseret i en person. At sige han ikke var en smule interesseret i ham han stod overfor, ville være en løgn. Han virkede bare anderledes, det var svært at finde en så rolig som han var. Darren nikkede mens han havde et smil plantet på hans læber. Darren var fuldt ud tilfreds med at have ham som bartender. Hvis ikke de havde mødtes i baren, var det måske bare et andet sted. Før eller siden ville de højst sandsynligt mødes. "Jeg er rigtig heldig, at jeg har dig som bartender." Han så undrende på ham, hvorfor ville hun ikke synes om det? "Hun kan vel ikke bestemme hvem du ses med. Du er en selvstændig person og har ret til at omgås dem du ønsker."
Tilbage til toppen Go down
Adriana & Alex

Adriana & Alex


Eksistens : 463
Bosted : De lejer et værelse på hesteskoen.

morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeOns Nov 21, 2012 5:43 am

Alex viste ikke helt hvad han skulle sige, der kom en svag farve frem på hans kinder. Han kølet sig let i nakken med den ene hånd, og vende sit blik væk fra ham. Bare for at få styr på den varme, som opstod i hans kinder. Han vende kort tid efter sit blik mod ham igen "der er intet.. særligt spændende ved mig som bartender" sagde han og betragede jo bare sig selv, som en helt almindelig fyr. Han gav ikke engang prøve på at forsøge at være noget han ikke var, ligesom hans søster åbenbart prøvede.
Selvstændig? hvis bare han var det, det var nok den eneste ting han virkelig ønskede sig. At kunne gøre helt hvad han selv ville, uden at have nogen der råbte ham ind i hovedet "hun bestemmer alt for meget.." sagde han bare og overvejede kort at fortælle ham det, men han viste ikke engang hvordan han skulle forklare det "desværre er jeg ingen af delene... men kan ikke forklare det" sagde han mens smilet på hans læber var forsvundet, uden at han selv havde opdagede det. Han skynde sig bare at smile, når han endelig kom i tanke om det "hvad hedder du så?" spurgte han kort om.
Tilbage til toppen Go down
Darren
Hjælpe Admin
Darren



morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeOns Nov 21, 2012 6:11 am

Darren gjorde et træk på skulderne. "Måske ikke. Men du er en bartender der ser... godt ud?" Han vidste ikke helt hvordan han skulle afslutte sætningen, så det blev meget spørgende da han afsluttede den. Darren havde det ikke godt med at han ikke kunne være sig selv. Det gjorde at han, som altid, fik melidenhed med ham. Han så ned i bordet, fordi han var i tvivl om hvad han skulle sige. Han rakte ud og tog fat i hans hånd. "Du kan godt forklare det. Uanset hvor åndssvagt det lyder, så vil jeg forstå det. Jeg vil gøre mit bedste." Han tog sin hånd til sig igen, og havde fuldstændig glemt at præsentere sig. Han var bare så fascineret af ham, at han helt glemte hans ord. "Jeg hedder Darren. Hyggeligt at møde dig Alex." Det kom hurtigt, så det virkede som han ikke havde glemt at præsentere sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Adriana & Alex

Adriana & Alex


Eksistens : 463
Bosted : De lejer et værelse på hesteskoen.

morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeOns Nov 21, 2012 6:28 am

Alex blev ret så overrasket over det han sagde, og kunne mærke farven på sine kinder igen. Det var ikke ligefrem fordi han kunne lide den varme som opstod, men han kunne heller ikke gøre for det. Der var vel aldrig rigtigt nogen som sagde sådan noget om ham, måske fordi han næsten aldrig var personligt til stede. Han lag hurtigt sin anden hånd på hans læber "du skal ikke sige sådan noget" sagde han og viste ikke hvad han søster ville gøre, hvis hun havde hørt det! slået dem begge ihjel sikker, hun ville jo kun have at det var hende der fik opmærksomhed. Det var nok også en af grunden til at Alex, aldrig var til at se nogle steder.
"men tak" sagde han mens han tog sine hænder til sig igen, for det var jo meget rart at høre at man så godt ud.
Han viste jo ikke engang hvordan han skulle forklare det! han gik bare hen og tog flasken med whisky, og hælde lidt mere op i Darren's glas "det har du brug for" sagde han og var sikker på at han ville synes han var skør, og sikkert heller ikke tro på det "Darren.. pænt navn" sagde han mens han satte flasken tilbage på sin plads, og gik om på den anden side og satte sig på stolen ved siden af ham
"je.. hmm..." sagde han og så lidt tænkende på ham "jeg har set dig mange gange.. hørt hvordan min søster snakker til... sådan nogle som dig.. men uden at være personligt til stede.. mig og min søster, fik en forbandelse.. kort tid inden kongen døde.." sagde han og vende sit blik ned mod sit skød, han viste ikke engang om det var en god idé at forsætte med at fortælle "som gjorde.. at vi skulle leve inde i den samme krop,.. og det er derfor man ofte kun ser Adriana,.. fordi hun vil ikke have folk ser mig så meget som hende" sagde han og blev bare ved med at se ned i sit skød, havde ikke lyst til at se hvordan han reagerede på det. Han lød jo skør i det! eller det synes han selv at han gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Darren
Hjælpe Admin
Darren



morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeOns Nov 21, 2012 9:14 am

Darren så overrasket på ham da han dækkede hans læber med hans hånd. "Okay. Jeg siger ikke noget." Han sendte ham et smil, for at vise han mente det. Der var ingen grund til gøre andet end at smile til ham. Han var utrolig venlig og rar at snakke med. Han lyttede interesseret til hans forklaring. Det lød meget langt ude, men han vidste at der fandtes en masse magi der ude. Så at bruge en på ham var ikke ualmindeligt. Han nikkede til hvad han sagde og prøvede at forstå det. "Wow.. Det lyder.. Jo, det var ikke lige det jeg forventede. Men kan man ikke ophæve den igen? Så i bliver to personer. Det må være muligt at bruge noget magi der kan ophæve den igen." Darren kunne ikke andet end at forstille sig hvor forfærdeligt det måtte føltes, lidt lige som de tvillinger der var vokset sammen.. Darren kunne ikke lige huske navnet for dem, men det mindede en smule om det.
Tilbage til toppen Go down
Adriana & Alex

Adriana & Alex


Eksistens : 463
Bosted : De lejer et værelse på hesteskoen.

morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeOns Nov 21, 2012 9:23 am

Alex så langsomt op på ham igen, og rystede let på hovedet "det ved jeg ikke,.. alt det vi har prøvet indtil videre, har ikke virket" sagde han og gav et lille suk fra sig, da han jo virkelig ikke ønskede at leve sådan et liv. Han ville bare have sit eget liv, kunne gøre hvad han ville... og uden at have Adriana i nærheden.
Han sende ham et svagt smil "undskyld.. det er ikke fordi jeg ikke kan lide at høre, sådan nogle ting...." sagde han og holde en pause, før han forsatte med at snakke "men Adriana, bliver vred.. hvis hun høre, at nogen siger noget pænt til andre.. som ikke er hende.... og især mig" sagde han og viste godt at han lod som en kujon, men han havde bare ikke lyst til at leve med en person inde i sig.. som bare gjorde alt for at skade ham, på alle måder hun nu kunne finde på.
Tilbage til toppen Go down
Darren
Hjælpe Admin
Darren



morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeOns Nov 21, 2012 11:50 pm

Darren kunne godt finde på at undersøge sagen nærmere og forsøge at finde en løsning. "Hmm.. Ved du hvilken forbandelse der blev brugt? Måske kan man finde en modbesværgelse." Han kunne ikke andet end at forstille sig hvor forfærdeligt det måtte være, især hvis han følte sådan om sin søster som han gjorde. Det lød til at han overhovedet ikke brød sig om sin søster og det gjorde at han virkelig følte med ham. "Virkelig? Det lyder.. forfærdeligt. Så vil jeg lade vær, fordi jeg vil ikke have hun lader det gå udover dig. Men det er en smule svært.. Men jeg skal nok lade vær." Han sendte ham et smil og rakte sin hånd frem mod ham, men lod den så falde ned på hans knæ. Han ville have lagt en hånd på hans overarm og forsigtigt ae den. Men fordi han helst ikke skulle give ham opmærksomhed, lod han vær.
Tilbage til toppen Go down
Adriana & Alex

Adriana & Alex


Eksistens : 463
Bosted : De lejer et værelse på hesteskoen.

morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeTors Nov 22, 2012 1:18 am

Alex havde aldrig været rigtig god til at snakke med folk, måske fordi at Adriana aldrig rigtigt tillod at han gjorde det. Det stoppede ham dog ikke i at snakke med folk, når han endelig havde kontrollen over deres krop. Han rystede let på hovedet af hans spørgsmål "nej.. jeg ved det faktisk ikke" sagde han og så kort rundt på de hjemløse, som var begyndt at forsvinde en efter en. Han vende dog bare hurtigt sit blik mod Darren igen, og bøjede sig lidt hen mod ham "vi skulle besøge kongen.. dagen efter han blev dræbt.. alle var sikker på at han kunne hjælpe os" hviskede han forsigtigt til ham, for at være sikker på at ingen anden hørte dem. Han ville ikke havde at nogen opdagede at han omtalte kongen, også selv om de fleste nok var ligeglad.
Han lænede sig tilbage igen, og gav et par grin fra sig "tja, hun gav mig dette ar" sagde han og lod en finger glide hen over sine læber "men at pisse hende af en gang imellem,.. er det eneste sjove.. jeg oplever" sagde han og sende ham et kærligt og dog lidt charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Darren
Hjælpe Admin
Darren



morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeFre Dec 07, 2012 10:01 am

Darren havde kun været der kort på øen før den blev overtaget af mørket. Men han husker det tydeligt, det var smukt dengang. Virkelig smukt. Han ville rigtig gerne hjælpe ham, mest Alex, for hende søsteren lød ikke som en person der fortjente hjælp. Hun ville sikkert heller ikke modtage hjælp. Men sådan var det jo, han kunne ikke kun hjælpe den ene. Ikke den her gang. Han lyttede til historien om kongen, Darren vidste godt man ikke skulle omtale ham som sådan. Men det var Darren ret ligeglad med, han gjorde det dog alligevel aldrig."Så det skete før han blev dræbt? Det lyder som om mørkets herre havde et finger med i spillet. Måske kan han få jer tilbage igen. Hvis man overtaler ham?" Darren rykkede sig nærmere ham, da han viste arret frem. Han hævede et øjebryn og rystede blidt på hovedet. Men egentlig så det ret godt ud. Det gjorde ham mere tiltrækkende end han allerede var. Darren flyttede sig en smule væk, men lyttede så til hvad han sagde. [b]"Så gør det vel ikke noget hvis jeg gør sådan her?"[b] Darren lagde en hånd på hans kind og lod blidt et kys passere hans læber, men stoppede det hurtigt igen. Han ville lige se Alex' reaktion først.
Tilbage til toppen Go down
Adriana & Alex

Adriana & Alex


Eksistens : 463
Bosted : De lejer et værelse på hesteskoen.

morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeFre Dec 07, 2012 10:40 am

Alex havde aldrig tænkt over om det mon var mørkens herre, men det kunne det da ikke være? de havde da ikke gjort ham noget, udover at være en ret så fin familie. Han kunne alligevel ikke se hvorfor han skulle have gjort det mod dem, de kendte ham jo slet ikke. Han kunne bare huske den kvindes ansigt, den gamle heks som havde forvandlet dem til dette! Han ville jo med glæde fri fra dette fængsel, kunne leve sit eget liv! som han nu ønskede at leve det, også selv om han ikke havde haft de store drømme om et eget liv.
Han skulle lige til at svare ham, da han begyndte at snakke igen og Alex kom til at ligne et spørgsmålstegn. Hans varme fingere mod hans kind, fik den bare til at bliver varmere i det og et varme begyndte at vise sig på hans kinder. Han greb hurtigt ud efter hans håndled, og prøvede på at få sig selv til at hive den væk.. uden at lykkes. Det gik heller ikke længe før han mærkede de bløde læber mod sine, og kunne ikke lade være med at kysse ham tilbage. Han viste ikke hvad han skulle gøre af sig selv, havde mest lyst til at forsvinde ned i en kasse og aldrig komme frem igen. Han så sig kort omkring da han mærkede blikke, og rigtigt nok sad de fleste og stirrede på dem med store øjne. De vende bare sit blik væk igen, når de så at Alex havde fået øje på dem. Han vende langsomt sit blik mod ham igen, og ville ikke indrømme at han ville have flere "hvad skulle det til for?" spurgte han forsigtigt om, så han var sikker på at det kun var ham der hørte det.
Han havde ligefrem glemt det de snakkede om, og havde ikke andet på hovedet end de bløde læber.
Han blev ligefrem ved med at holde i hans håndled, og lod ikke hans hånd forlade sin kind. Han kunne godt lide at mærke den bløde skin mod sin kind, også selv om han syntes dette var forkert. Han viste at Adriana ville slå dem begge ihjel, hvis hun fik øje på hvad Darren lige havde gjort. Han kunne alligevel ikke lade være med at ønske mere, ønske at mærke mere af de læber. Han bøjede sig langsomt lidt hen mod ham, også selv om han ikke selv lag mærke til det.
Tilbage til toppen Go down
Darren
Hjælpe Admin
Darren



morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeSøn Dec 09, 2012 9:25 am

Darren ville såment bare skabe en god stemning, eller det var ikke kun derfor han gjorde det. Han var jo tiltrukket af Alex, han var meget ligesom Darren selv, men han virkede som om han have en mørk side. Det var i hvert fald sådan Darren opfattede det, han havde jo også hans søster, det var vel en mørk side, kunne man sige. Darren gjorde et kort træk på skulderne. "Du ville irritere din søster. Ikke sandt?" Darren lagde mærke til han nærmede sig, hvilket fik et smil frem på hans læber. "Og så havde jeg lyst." Darren fjernede ikke hånden fra hans kind, eftersom han ikke virkede til at ønske det. I stedet nærmede han sig også Alex, de grå øjne udviste en sympati der var svær at finde ved mange. Darren havde altid tænkt at grå var en kedelig og utiltalende farve. Men hans tiltalte Darren rigtig meget. De var bare anderledes, han var anderledes. Darren holdte blikket rettet mod hans øjne, han overvejede at kysse ham igen. Men han ville vente på at han gjorde et træk.
Tilbage til toppen Go down
Adriana & Alex

Adriana & Alex


Eksistens : 463
Bosted : De lejer et værelse på hesteskoen.

morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitimeSøn Dec 09, 2012 10:16 am

Alex viste ikke engang hvad han skulle sige til ham, havde en lille lyst til at skubbe ham væk. Han gjorde det bare ikke! kunne ikke få sig selv til det, måske fordi han inderst inde ikke havde lyst til det "men.. men jeg har ikke lyst til at nogen anden kommer til skade" sagde han og viste ikke hvad han skulle sige, da han aldrig havde været en af dem.. som ville lade noget gå udover andre.
"jeg har heller ikke lyst til at vække hende.. så tager hun bare tiden" sagde han stille og vende sit blik ned mod gulvet, kunne ikke lade være med at lægge mærke til hvor beskidt det endelig var. Han kunne ikke lade være med at tænke på ting som han var ligeglad med, som han kun tænkte på når han var alene. Han vende langsomt sit blik op mod ham igen, og et ellers så kønt mandligt ansigt mødte ham. Han lod bare sine fødder glide ned på gulvet, før han gik så tæt på ham som han kunne komme "hvorfor?? hvorfor mig?" spurgte han om og selv om han ikke viste om han ville have svar, bange for hvad han ville få at vide.
Han plejede bestemt ikke at gøre dette, altid været en af dem som bare ville holde sig fra sig selv. Han ville vel heller ikke have at hans søster kunne se sådan noget, at bare vide at hun var inde i hans hoved.
Han lag alligevel langsomt sine hænder på hans kinder "enten er jeg skør.. ellers har du nogle magiske evner" hviskede han, før han lod langsomt sine læber mødes med hans.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





morgen stilhed - Darren Empty
IndlægEmne: Sv: morgen stilhed - Darren   morgen stilhed - Darren I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
morgen stilhed - Darren
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Darren Peterson
» Vrede - Darren

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Islandia :: Islandia :: Hesteskoen-
Gå til: