Islandia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_icon_minitimeTirs Apr 01, 2014 5:53 am af Deploratus

» Nyhed - Vampyrenes hemmelighed
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 2:26 am af Abbie

» Wonder school
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 5:03 am af Layla

» What am I doing here? - Raquel.
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_icon_minitimeTirs Jan 01, 2013 12:25 pm af Valentin

» Just like any other day or is it?
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 6:52 am af Raquel

» Do you believe in magic? ~ Abbie
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_icon_minitimeOns Dec 12, 2012 10:14 am af Esmeralda

» wop wop!
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 10:40 am af Raquel

» James Gray Stafford.
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 4:04 am af James Gray Stafford

» What happend to this island? - Abbie.
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_icon_minitimeMan Dec 10, 2012 8:58 am af Abbie

Mest aktive brugere
Abbie
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_lcapNyhed - Mørkens Herre er.... I_voting_barNyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_rcap 
Valentin
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_lcapNyhed - Mørkens Herre er.... I_voting_barNyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_rcap 
Katerina Elizabeth
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_lcapNyhed - Mørkens Herre er.... I_voting_barNyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_rcap 
Darren
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_lcapNyhed - Mørkens Herre er.... I_voting_barNyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_rcap 
Crudelis
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_lcapNyhed - Mørkens Herre er.... I_voting_barNyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_rcap 
Elijah
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_lcapNyhed - Mørkens Herre er.... I_voting_barNyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_rcap 
Raquel
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_lcapNyhed - Mørkens Herre er.... I_voting_barNyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_rcap 
Adriana & Alex
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_lcapNyhed - Mørkens Herre er.... I_voting_barNyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_rcap 
Christian Anthony
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_lcapNyhed - Mørkens Herre er.... I_voting_barNyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_rcap 
Castor
Nyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_lcapNyhed - Mørkens Herre er.... I_voting_barNyhed - Mørkens Herre er.... I_vote_rcap 

 

 Nyhed - Mørkens Herre er....

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Mørkens Herre er.... Empty
IndlægEmne: Nyhed - Mørkens Herre er....   Nyhed - Mørkens Herre er.... I_icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 2:48 am

Nyhed - Mørkens Herre er.... 2d9zm1s
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
Valentin
Mørkens Herre
Valentin


Eksistens : 1905
Bosted : Hermoso bydel.

Nyhed - Mørkens Herre er.... Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Mørkens Herre er....   Nyhed - Mørkens Herre er.... I_icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 9:28 am

Jeg må vel hellere skrive en takkebesked Smile
- Først kommer der lige fra mig, dernæst fra Valentin.

Jeg er glad for jeg for muligheden for at spille en så langt fra mig, fordi jeg ikke har spillet nogen så forskellig fra mig selv som Valentin er. Så jeg ser det som en stor mulighed for at udvikle mine emner.
Jeg tager altid imod gode råd og hvis i ønsker at skrive lidt, så vil jeg gerne være den i skriver med.
Emner er jeg også altid frisk på, men i skal bare lige være forberedt på han ikke viser nåde.

Fra Valentin:

Jeg har valgt at offentliggøre det på dette tidspunkt, fordi i har brug for en leder. En der tager en masse byrder på sine skuldrer. Jeg skåner ingen og viger ikke tilbage for at dræbe hvem der end voger at gå imod min magt. Hvem der end tør at gå imod lederen. Jeg vil have at alle der læser dette, tager det til sig. Jeg vil gerne have i overvejer om i kan klare at kæmpe for mørket, eller om i vil risikere at dø. Hvis i går imod mig, risikere i også at dø.
Tilbage til toppen Go down
Dahlia
King Anshels Kriger
Dahlia


Bosted : Rejser meget og har derfor ingen fast bopæl.

Nyhed - Mørkens Herre er.... Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Mørkens Herre er....   Nyhed - Mørkens Herre er.... I_icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 10:08 am

Jeg føler mig lidt forsinket, men jeg vil da også lige stikke en kommentar her ind, men ikke lige fra min karakter. Selvom jeg måske ikke virker aktiv, så tro endelig om! Lige for tiden har jeg et par bomber at flygte fra, men hvis i gerne vil have et plot med relation til krigen, så er folk velkommen til at kontakte mig, så skal vi selvfølgelig nok strikke noget sammen Smile
Tilbage til toppen Go down
Ava

Ava


Eksistens : 26
Bosted : Where I lay my head is my home..

Nyhed - Mørkens Herre er.... Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Mørkens Herre er....   Nyhed - Mørkens Herre er.... I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 4:44 am

Er du parat til at dræbe? Du har nu fået dig en fjende, kære dæmon. Ikke fordi at Ava er den farligste fjende, men hun er dog en fjende.
Desuden, en simpel dæmon kan ikke skræmme hende. Der skal lidt mere til. Hun vil ikke kæmpe for en dæmon. Om han så står inde for regnbuer og sukkerpaladser. Vent, hvis du står inde for sukkerpaladser, så skal du nok regne med at se Ava, som en af dine krigere. Ellers ikke.
Tilbage til toppen Go down
Valentin
Mørkens Herre
Valentin


Eksistens : 1905
Bosted : Hermoso bydel.

Nyhed - Mørkens Herre er.... Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Mørkens Herre er....   Nyhed - Mørkens Herre er.... I_icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 5:35 am

En engel? Er det meningen jeg skal være skræmt nu. Jeg er en dæmon, en overlegen race, ikke nok med at være dæmon er jeg den mest magtfulde på denne ø hvor du bor. At tro jeg vil se en fjende i dig er unatuligt. Hvis en dæmon frygter en engel.. Så er han ikke længere en dæmon. Ikke rigtig.

Men hvis du vil have en kamp, skal du få en kamp.
Bring it on, medbring alle du vil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyhed - Mørkens Herre er.... Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Mørkens Herre er....   Nyhed - Mørkens Herre er.... I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyhed - Mørkens Herre er....
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nyhed - Nu karakter skema
» Nyhed - Info og et nyt job!
» Nyhed - Vampyrenes hemmelighed
» Nyhed - Hvad har i lyst til at se?
» Nyhed - Lidt info

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Islandia :: Out of Game :: Nyheder-
Gå til: