Islandia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeTirs Apr 01, 2014 5:53 am af Deploratus

» Nyhed - Vampyrenes hemmelighed
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 2:26 am af Abbie

» Wonder school
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 5:03 am af Layla

» What am I doing here? - Raquel.
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeTirs Jan 01, 2013 12:25 pm af Valentin

» Just like any other day or is it?
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 6:52 am af Raquel

» Do you believe in magic? ~ Abbie
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeOns Dec 12, 2012 10:14 am af Esmeralda

» wop wop!
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 10:40 am af Raquel

» James Gray Stafford.
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 4:04 am af James Gray Stafford

» What happend to this island? - Abbie.
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeMan Dec 10, 2012 8:58 am af Abbie

Mest aktive brugere
Abbie
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_lcapNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_voting_barNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_rcap 
Valentin
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_lcapNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_voting_barNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_rcap 
Katerina Elizabeth
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_lcapNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_voting_barNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_rcap 
Darren
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_lcapNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_voting_barNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_rcap 
Crudelis
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_lcapNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_voting_barNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_rcap 
Elijah
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_lcapNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_voting_barNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_rcap 
Raquel
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_lcapNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_voting_barNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_rcap 
Adriana & Alex
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_lcapNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_voting_barNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_rcap 
Christian Anthony
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_lcapNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_voting_barNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_rcap 
Castor
Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_lcapNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_voting_barNyhed - Hvad har i lyst til at se? I_vote_rcap 

 

 Nyhed - Hvad har i lyst til at se?

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeFre Nov 16, 2012 7:50 am

Hej kære krigere af Islandia ^^

Det er sådan at jeg har tænkt mig at lave historie/beskrivelser, af de forskellige magiske ting på Islandia.
Jeg vil derfor høre jer, er det nogle særlige ting som i vil have at jeg skal lave en historie/beskrivelse om?

f.eks:
- Magiske ting
- Steder
- Væsner (Hvordan de blev til, hvordan de kom til Islandia)
Osv.

Så bare kom med alle de ting som i gerne vil have jeg skal lave historie/beskrivelser om eller måske endda nogle myter ?
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
Dahlia
King Anshels Kriger
Dahlia


Bosted : Rejser meget og har derfor ingen fast bopæl.

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeFre Nov 16, 2012 8:07 am

Gerne noget om de magiske ting, så ved man også lidt hvad man har at gøre med Smile
Tilbage til toppen Go down
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeFre Nov 16, 2012 8:11 am

Okay.. er det nogle af dem du fortrækker mere end andre?? d:
så jeg ved hvor jeg skal starte
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
Dahlia
King Anshels Kriger
Dahlia


Bosted : Rejser meget og har derfor ingen fast bopæl.

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeFre Nov 16, 2012 8:26 am

Nej, du kan bare tage hul et sted Smile
Tilbage til toppen Go down
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeFre Nov 16, 2012 8:34 am

okay ^^ ..
så gør jeg bare det.

Men sige endelig til, hvis du synes der er andet som mangler på siden.
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
Elijah
Mørkens Kriger
Elijah


Eksistens : 589
Bosted : noget stort og prægtigt

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeFre Nov 16, 2012 9:11 am

måske lidt om hvordan hvert enkelt væsen opstod, f. eks vampyrerne der er jo en eller anden der startede det hele, men hvordan blev vedkommen sådan
Tilbage til toppen Go down
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeFre Nov 16, 2012 9:16 am

Okay.. Det skal jeg nok også lave ^^

andet?
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
Elijah
Mørkens Kriger
Elijah


Eksistens : 589
Bosted : noget stort og prægtigt

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeFre Nov 16, 2012 9:17 am

så kunne det være at (har set det på en anden hjemmeside) at man kunne for lov til at være den første, f. eks Dahlia kunne være den første af hendes slags
Tilbage til toppen Go down
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeFre Nov 16, 2012 9:20 am

aaah.. hmm.. den skal jeg lige tænke lidt over ^^
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
Elijah
Mørkens Kriger
Elijah


Eksistens : 589
Bosted : noget stort og prægtigt

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeFre Nov 16, 2012 9:21 am

super Wink
Tilbage til toppen Go down
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeFre Nov 16, 2012 9:23 am

andet?? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
Valentin
Mørkens Herre
Valentin


Eksistens : 1905
Bosted : Hermoso bydel.

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 11:57 am

Jeg tænker også der kunne være nogle dyr, altså nogle man kunne finde i naturen Smile

Det kan både være dyr vi har IRL, men det kunne også være dyr som f.eks. drager, enhjørninger el.l., nogle som man kun finder i bøger eller film:)

Der kommer nok et indlæg mere fra mig, når jeg ikke er så smadret xD
Tilbage til toppen Go down
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 1:14 pm

Uuuuh ja det ville nok være en god idé Very Happy

så folk ved hvilke dyr der findes på Islandia ^^

jo flere indlæg, jo mere har jeg at lave.. og det kan jeg godt lide ^^
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
Valentin
Mørkens Herre
Valentin


Eksistens : 1905
Bosted : Hermoso bydel.

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 8:25 pm

Det kunne også være fedt hvis der var nogle højtider, altså ligesom vi har jul, påske, fastelavn ect.
Det kunne så være nogle man selv fandt på, som passede til det mørke der er på øen lige nu Smile
Tilbage til toppen Go down
Katerina Elizabeth
Mørkens Kriger
Katerina Elizabeth


Eksistens : 549
Bosted : i en stor villa sammen med Elijah

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 9:00 pm

eller f. eks at de onde ofrede et eller andet til Halloween, eller lavede deres egen højtid
Tilbage til toppen Go down
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeMan Nov 19, 2012 3:25 am

Haha x'D
Mørkens Herre dag d: hahahahahahahhahaha
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
Valentin
Mørkens Herre
Valentin


Eksistens : 1905
Bosted : Hermoso bydel.

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeMan Nov 19, 2012 3:57 am

Det ville Valentin syntes godt om Razz

Men der kunne også være en dag hvor de 'gode' hyldede den tidligere konge? Smile
Tilbage til toppen Go down
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeMan Nov 19, 2012 4:00 am

Haha tænkte jeg nok at han ville x'D

åååh jaer ^^ .. kunne det også.. ville være ret så sjovt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
Valentin
Mørkens Herre
Valentin


Eksistens : 1905
Bosted : Hermoso bydel.

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeMan Nov 19, 2012 4:07 am

Sådan er han bare, overfladisk Smile

Men så skulle de selvfølgelig være hemmeligt for Valentin, ellers ville han ikke tillade det.
Tilbage til toppen Go down
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeMan Nov 19, 2012 4:08 am

bestemt x'D
Abbies tanker: *sikke et stort fjols*

haha x'D

hmm.. det er der jeg skal begynde at tænke ;D ..

men kom endelig med flere idéer, hvis i har!
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
Valentin
Mørkens Herre
Valentin


Eksistens : 1905
Bosted : Hermoso bydel.

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeMan Nov 19, 2012 4:12 am

Det er han også^^
Han er en udfordring og det er fedt Smile

Hmmm... Jeg tænker lidt om der måske kunne være et hospital, for så kunne der være en dag hvor alle der havde penge til det skulle vacineres.
Hvis man så kom til skade skulle man selv betale, ligesom i USA.

Hvad med Religion, findes der bare dem så vi har, eller er der nogle som du/andre har opfundet? Smile
Tilbage til toppen Go down
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeMan Nov 19, 2012 4:18 am

Hmm kunne godt være et hospital, men dog ikke så fint som vi kender.. ^^
skal nok se hvad jeg kan gøre..

altså siden alle dem som lever på Islandia, kommer fra hele verden.. så findes jo dem vi kender til..
mens der jo også er dem som ser King Anshel som en gud.
og andre ser Mørkens Herre som en gud.

^^
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
Valentin
Mørkens Herre
Valentin


Eksistens : 1905
Bosted : Hermoso bydel.

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeMan Nov 19, 2012 4:44 am

Ahh:)
Ja, så er der nok en masse religioner.

Men ja.. Så er der jo også de to ekstra religioner, kan man vel sige.
Tilbage til toppen Go down
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitimeMan Nov 19, 2012 4:46 am

Jepp.. så man bestemmer selv, hvad man har lyst til at tro på (;
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Nyhed - Hvad har i lyst til at se? Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Hvad har i lyst til at se?   Nyhed - Hvad har i lyst til at se? I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyhed - Hvad har i lyst til at se?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nyhed - Info og et nyt job!
» Nyhed - Vampyrenes hemmelighed
» Nyhed - Mørkens Herre er....
» Nyhed - Lidt info
» Nyhed - Nu karakter skema

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Islandia :: Out of Game :: Nyheder-
Gå til: