Islandia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Nyhed - Info og et nyt job! I_icon_minitimeTirs Apr 01, 2014 5:53 am af Deploratus

» Nyhed - Vampyrenes hemmelighed
Nyhed - Info og et nyt job! I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 2:26 am af Abbie

» Wonder school
Nyhed - Info og et nyt job! I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 5:03 am af Layla

» What am I doing here? - Raquel.
Nyhed - Info og et nyt job! I_icon_minitimeTirs Jan 01, 2013 12:25 pm af Valentin

» Just like any other day or is it?
Nyhed - Info og et nyt job! I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 6:52 am af Raquel

» Do you believe in magic? ~ Abbie
Nyhed - Info og et nyt job! I_icon_minitimeOns Dec 12, 2012 10:14 am af Esmeralda

» wop wop!
Nyhed - Info og et nyt job! I_icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 10:40 am af Raquel

» James Gray Stafford.
Nyhed - Info og et nyt job! I_icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 4:04 am af James Gray Stafford

» What happend to this island? - Abbie.
Nyhed - Info og et nyt job! I_icon_minitimeMan Dec 10, 2012 8:58 am af Abbie

Mest aktive brugere
Abbie
Nyhed - Info og et nyt job! I_vote_lcapNyhed - Info og et nyt job! I_voting_barNyhed - Info og et nyt job! I_vote_rcap 
Valentin
Nyhed - Info og et nyt job! I_vote_lcapNyhed - Info og et nyt job! I_voting_barNyhed - Info og et nyt job! I_vote_rcap 
Katerina Elizabeth
Nyhed - Info og et nyt job! I_vote_lcapNyhed - Info og et nyt job! I_voting_barNyhed - Info og et nyt job! I_vote_rcap 
Darren
Nyhed - Info og et nyt job! I_vote_lcapNyhed - Info og et nyt job! I_voting_barNyhed - Info og et nyt job! I_vote_rcap 
Crudelis
Nyhed - Info og et nyt job! I_vote_lcapNyhed - Info og et nyt job! I_voting_barNyhed - Info og et nyt job! I_vote_rcap 
Elijah
Nyhed - Info og et nyt job! I_vote_lcapNyhed - Info og et nyt job! I_voting_barNyhed - Info og et nyt job! I_vote_rcap 
Raquel
Nyhed - Info og et nyt job! I_vote_lcapNyhed - Info og et nyt job! I_voting_barNyhed - Info og et nyt job! I_vote_rcap 
Adriana & Alex
Nyhed - Info og et nyt job! I_vote_lcapNyhed - Info og et nyt job! I_voting_barNyhed - Info og et nyt job! I_vote_rcap 
Christian Anthony
Nyhed - Info og et nyt job! I_vote_lcapNyhed - Info og et nyt job! I_voting_barNyhed - Info og et nyt job! I_vote_rcap 
Castor
Nyhed - Info og et nyt job! I_vote_lcapNyhed - Info og et nyt job! I_voting_barNyhed - Info og et nyt job! I_vote_rcap 

 

 Nyhed - Info og et nyt job!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Info og et nyt job! Empty
IndlægEmne: Nyhed - Info og et nyt job!   Nyhed - Info og et nyt job! I_icon_minitimeTirs Dec 04, 2012 12:00 pm

Kære Kriger på Islandia!

Jepp jeres Admin er for doven til at lave et nyhedsbrev, og derfor skriver jeg bare normalt. Don't hate me!

Jeg vil først undskylde at jeres idéer til beskrivelserne, på de forskellige ting.. ikke er kommet ud endnu, men jeg har mine grunde.
Jeg er derfor prøve på at nå at lave dette, inden ugen er omme.

Som ingen af jer ved, så er jeg et jule menneske og derfor elsker jeg julen.
Jeg vil derfor gerne have at der sker nogle ting på siden, her til julen og vil høre om hvad i gerne vil se?
Julebal?
Krig?
konkurrencer?
osv.
Kom gerne med jeres idéer, så det også bliver sjovt for jer.
også vil jeg prøve på at få så meget til at ske.

Jeg vil også se om jeg kan få lavet en ny karakter skema, også kan i selv beslutte.. om i vil tilføje de ting, ind på jeres karakter skema.

Kom også gerne med idéer til regler på Islandia, altså ingame.. ligemeget hvor skøre de end er, så tjekker jeg dem ud.


Jeg har også et nyt job, til i kære mennesker.
Jeg begynder nemlig på uddannelse til næste år, og har derfor brug for hjælp til siden. Jeg kan nemlig ikke sige, hvor meget tid jeg vil have til at være på.

Jeg søger derfor efter en hjælpeadmin.
Krav:
Skal være en sød person
En som ofte er på siden
God til at finde på idéer

Så hvis du er sådan en person.
så skriv til mig, og fortæl..
hvorfor du skal have dette job.
dato på sidste aflevering, vil komme senere.

M.v.h Abbie
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
Darren
Hjælpe Admin
Darren



Nyhed - Info og et nyt job! Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Info og et nyt job!   Nyhed - Info og et nyt job! I_icon_minitimeFre Dec 07, 2012 9:21 am

KRIIIIIIIIIIIIIG!
Mellem Valentin og... Ja.. Dahlia går jeg ud fra:P
Tilbage til toppen Go down
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Info og et nyt job! Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Info og et nyt job!   Nyhed - Info og et nyt job! I_icon_minitimeLør Dec 08, 2012 1:48 am

hahaha.. x'D
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
Darren
Hjælpe Admin
Darren



Nyhed - Info og et nyt job! Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Info og et nyt job!   Nyhed - Info og et nyt job! I_icon_minitimeLør Dec 08, 2012 8:47 am

Det kunne være awesome! Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyhed - Info og et nyt job! Empty
IndlægEmne: Sv: Nyhed - Info og et nyt job!   Nyhed - Info og et nyt job! I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyhed - Info og et nyt job!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nyhed - Lidt info
» Nyhed - Nu karakter skema
» Nyhed - Vampyrenes hemmelighed
» Nyhed - Hvad har i lyst til at se?
» Nyhed - Mørkens Herre er....

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Islandia :: Out of Game :: Nyheder-
Gå til: