Islandia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeTirs Apr 01, 2014 5:53 am af Deploratus

» Nyhed - Vampyrenes hemmelighed
A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 2:26 am af Abbie

» Wonder school
A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 5:03 am af Layla

» What am I doing here? - Raquel.
A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeTirs Jan 01, 2013 12:25 pm af Valentin

» Just like any other day or is it?
A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 6:52 am af Raquel

» Do you believe in magic? ~ Abbie
A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeOns Dec 12, 2012 10:14 am af Esmeralda

» wop wop!
A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 10:40 am af Raquel

» James Gray Stafford.
A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 4:04 am af James Gray Stafford

» What happend to this island? - Abbie.
A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeMan Dec 10, 2012 8:58 am af Abbie

Mest aktive brugere
Abbie
A rush of blood to the head // Plots+emner I_vote_lcapA rush of blood to the head // Plots+emner I_voting_barA rush of blood to the head // Plots+emner I_vote_rcap 
Valentin
A rush of blood to the head // Plots+emner I_vote_lcapA rush of blood to the head // Plots+emner I_voting_barA rush of blood to the head // Plots+emner I_vote_rcap 
Katerina Elizabeth
Darren
Crudelis
Elijah
Raquel
Adriana & Alex
Christian Anthony
Castor

A rush of blood to the head // Plots+emner

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Blaise

Blaise

Bosted : Intet sted er sikkert i længere tid. Lige for tiden har hun lejet et værelse på Hesteskoen.

A rush of blood to the head // Plots+emner Empty
IndlægEmne: A rush of blood to the head // Plots+emner   A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 9:03 am

A rush of blood to the head // Plots+emner 2gybpr9
Blaise Lucretia Night ~
This is where it all begins <- K L I K
x Venner /Friendship is a single soul dwelling in two bodies/ Barndomsvenner x
x Flirts /Flirting is the art of making a man feel pleased with himself/ Kærlighedsliv x
x Rivaler /I embrace my rival, but only to strangle him/ Fjender x
x *'Opgave' /Whack 'em, stack 'em and pack 'em/ 'Arbejdsgiver' x
x Andet /When you write, you're telling yourself the story/ Andet x

* ~ Dette er en, Blaise har fået en evt. dusør på. En hun jager indædt (;

Relationer ~
Mind With A Heart Of Its Own
x Navn /Evt. quote/ Relation x
Tilbage til toppen Go down
Ava

Ava

Eksistens : 26

IndlægEmne: Sv: A rush of blood to the head // Plots+emner   A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 2:46 am

Jeg vil gerne prøve kræfter med Blaise ^^'

Ava ville nok høre under enten 'Rivaler' eller 'Andet'. Måske du har en idé? xD
- Jeg selv er forfærdelig til plots, men jeg kan for det meste altid tilføje noget til en grundlæggende plotidé.
Blaise

Blaise

Bosted : Intet sted er sikkert i længere tid. Lige for tiden har hun lejet et værelse på Hesteskoen.

IndlægEmne: Sv: A rush of blood to the head // Plots+emner   A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeTirs Nov 27, 2012 8:19 am

Altså jeg har lidt en ide.. Under den der 'Nyhed - Mørkens Herre er....' kan jeg se, at Ava allerede er fjende med Valentin? Blaise foragter ham mere end noget andet, så måske kunne de stå sammen, modvilligt, i denne sag? Du ved, anstrengt kæmpe sammen og lægge planer imod Valentin sammen for at få ham ned med nakken? (; Vi kan sagtens få noget rivalisering ind i dette forhold, så der kommer drama!
Hvad siger du? :b
Ava

Ava

Eksistens : 26

IndlægEmne: Sv: A rush of blood to the head // Plots+emner   A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeFre Nov 30, 2012 2:03 am

Det lyder godt! Måske skulle vi bare droppe rivaliseringen så og bare koncentrere os om at få Valentin fjernet fra magten? xD
Blaise

Blaise

IndlægEmne: Sv: A rush of blood to the head // Plots+emner   A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeLør Dec 01, 2012 8:29 am

Great at du er med på ideen! Very Happy Men skyd ikke for højt efter et venskab med Blaise: Hun vil kun arbejde sammen med en engel, fordi det er et af de mere venlige og gode væsner :b Og helt enig, btw (;
- Skal vi prøve kræfter med et emne? n__n
Valentin
Mørkens Herre
Valentin

Eksistens : 1905

IndlægEmne: Sv: A rush of blood to the head // Plots+emner   A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeLør Dec 01, 2012 9:02 am

Nådada.. En frihedskæmper..
Jeg vil så gå ud fra du allerede har en fjende i mig?

//Jeg skriver stortset alle indlæg i In game, så tag det ikke så tungt hvis jeg bliver streng Smile//
Blaise

Blaise

IndlægEmne: Sv: A rush of blood to the head // Plots+emner   A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitimeLør Dec 01, 2012 12:31 pm

Frihedskæmper? Tjah, tjoe..
Det kan du have helt ret i, du har! En stor fjende endda (; Gætter på den går begge veje?

- Det er blot en spændende måde at svare på! Nice one! Og hæ, don't worry, tager det slet ikke tungt (;
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: A rush of blood to the head // Plots+emner   A rush of blood to the head // Plots+emner I_icon_minitime

A rush of blood to the head // Plots+emner
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hungry like a Wolf/ Plots & Relationer

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Islandia :: Out of Game :: Hygge Hjørnet :: Plots/Søger-
Gå til: