Islandia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
emne og måske et plot, søgning I_icon_minitimeTirs Apr 01, 2014 5:53 am af Deploratus

» Nyhed - Vampyrenes hemmelighed
emne og måske et plot, søgning I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 2:26 am af Abbie

» Wonder school
emne og måske et plot, søgning I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 5:03 am af Layla

» What am I doing here? - Raquel.
emne og måske et plot, søgning I_icon_minitimeTirs Jan 01, 2013 12:25 pm af Valentin

» Just like any other day or is it?
emne og måske et plot, søgning I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 6:52 am af Raquel

» Do you believe in magic? ~ Abbie
emne og måske et plot, søgning I_icon_minitimeOns Dec 12, 2012 10:14 am af Esmeralda

» wop wop!
emne og måske et plot, søgning I_icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 10:40 am af Raquel

» James Gray Stafford.
emne og måske et plot, søgning I_icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 4:04 am af James Gray Stafford

» What happend to this island? - Abbie.
emne og måske et plot, søgning I_icon_minitimeMan Dec 10, 2012 8:58 am af Abbie

Mest aktive brugere
Abbie
emne og måske et plot, søgning I_vote_lcapemne og måske et plot, søgning I_voting_baremne og måske et plot, søgning I_vote_rcap 
Valentin
emne og måske et plot, søgning I_vote_lcapemne og måske et plot, søgning I_voting_baremne og måske et plot, søgning I_vote_rcap 
Katerina Elizabeth
emne og måske et plot, søgning I_vote_lcapemne og måske et plot, søgning I_voting_baremne og måske et plot, søgning I_vote_rcap 
Darren
emne og måske et plot, søgning I_vote_lcapemne og måske et plot, søgning I_voting_baremne og måske et plot, søgning I_vote_rcap 
Crudelis
emne og måske et plot, søgning I_vote_lcapemne og måske et plot, søgning I_voting_baremne og måske et plot, søgning I_vote_rcap 
Elijah
emne og måske et plot, søgning I_vote_lcapemne og måske et plot, søgning I_voting_baremne og måske et plot, søgning I_vote_rcap 
Raquel
emne og måske et plot, søgning I_vote_lcapemne og måske et plot, søgning I_voting_baremne og måske et plot, søgning I_vote_rcap 
Adriana & Alex
emne og måske et plot, søgning I_vote_lcapemne og måske et plot, søgning I_voting_baremne og måske et plot, søgning I_vote_rcap 
Christian Anthony
emne og måske et plot, søgning I_vote_lcapemne og måske et plot, søgning I_voting_baremne og måske et plot, søgning I_vote_rcap 
Castor
emne og måske et plot, søgning I_vote_lcapemne og måske et plot, søgning I_voting_baremne og måske et plot, søgning I_vote_rcap 

 

 emne og måske et plot, søgning

Go down 
ForfatterBesked
Evey

Evey


Bosted : Gaden

emne og måske et plot, søgning Empty
IndlægEmne: emne og måske et plot, søgning   emne og måske et plot, søgning I_icon_minitimeMan Nov 19, 2012 9:53 am

Hej Gæst


Jeg vil gerne i gang med min karakter, så derfor søger jeg nogen at emne med. Jeg søger endnu ingen specielle plots, da jeg ingen har i tankerne. Men hvis nogen skulle stå inde med et plot hvor Evey ville passe ind, så vil jeg meget gerne hører om det Smile

Håber jeg kan friste nogen.

Mvh. Evey Helena Monnett
Tilbage til toppen Go down
 
emne og måske et plot, søgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emne Regler.
» Hvordan man starter et emne
» ny og ønsker måske et emne eller to

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Islandia :: Out of Game :: Hygge Hjørnet :: Plots/Søger-
Gå til: