Islandia
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_icon_minitimeTirs Apr 01, 2014 5:53 am af Deploratus

» Nyhed - Vampyrenes hemmelighed
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_icon_minitimeLør Jan 12, 2013 2:26 am af Abbie

» Wonder school
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 5:03 am af Layla

» What am I doing here? - Raquel.
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_icon_minitimeTirs Jan 01, 2013 12:25 pm af Valentin

» Just like any other day or is it?
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_icon_minitimeMan Dec 17, 2012 6:52 am af Raquel

» Do you believe in magic? ~ Abbie
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_icon_minitimeOns Dec 12, 2012 10:14 am af Esmeralda

» wop wop!
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 10:40 am af Raquel

» James Gray Stafford.
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 4:04 am af James Gray Stafford

» What happend to this island? - Abbie.
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_icon_minitimeMan Dec 10, 2012 8:58 am af Abbie

Mest aktive brugere
Abbie
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_lcapNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_voting_barNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_rcap 
Valentin
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_lcapNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_voting_barNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_rcap 
Katerina Elizabeth
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_lcapNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_voting_barNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_rcap 
Darren
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_lcapNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_voting_barNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_rcap 
Crudelis
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_lcapNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_voting_barNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_rcap 
Elijah
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_lcapNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_voting_barNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_rcap 
Raquel
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_lcapNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_voting_barNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_rcap 
Adriana & Alex
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_lcapNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_voting_barNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_rcap 
Christian Anthony
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_lcapNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_voting_barNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_rcap 
Castor
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_lcapNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_voting_barNyhed - Islandia er brug for sine krigere I_vote_rcap 

 

 Nyhed - Islandia er brug for sine krigere

Go down 
ForfatterBesked
Abbie
Admin
Abbie


Eksistens : 224
Bosted : Ingen steder

Nyhed - Islandia er brug for sine krigere Empty
IndlægEmne: Nyhed - Islandia er brug for sine krigere   Nyhed - Islandia er brug for sine krigere I_icon_minitimeTors Nov 15, 2012 1:41 am

Kære bruger på Islandia.
Som i nok kan se, så har vi bestemt ikke særlig mange bruger.
Dette må vi jo gøre noget ved ^^
Jeg vil derfor bede jer om, at invitere jeres venner, familie, fjender, eks kærester, kommende kærester osv. til at join os.

Vi ønsker jo at denne side kommer op og stå, og jeg kan ikke gøre det uden jeres hjælp.

Jeg vil også spørge jer, om i har nogle idéer til siden?
synes i der mangler noget?
og det vigtigste af det hele......
hvad ønsker i at der skal ske på siden til jul?

M.v.h Abbie
Tilbage til toppen Go down
https://islandia.danskforum.net
 
Nyhed - Islandia er brug for sine krigere
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Islandia :: Out of Game :: Nyheder-
Gå til: